fbpx

Beantwoordservice

De beantwoordservice is te vergelijken met uw eigen ‘’online receptie’’. Wij verwerken de vraag van de klant en zorgen dat deze vraag bij de juiste persoon in jouw bedrijf terecht komt. Klanten worden daardoor altijd binnen 30 seconden geholpen en weten waar ze aan toe zijn.

Voor wie is de beantwoordservice precies bedoeld?

Adverteer je via google of social media om aanvragen te genereren met je website en zou je je conversie willen verhogen? Of lukt het je niet om altijd bereikbaar te zijn? Dan is Chatleads de juiste oplossing voor jouw website. Klanten die nu vooral gebruik maken van onze beantwoordservice hebben websites met 2000 tot 10.000 bezoekers.

Werkwijze

Zoals eerder gezegd kan je ons zien als een online receptie. We gaan niet proberen om specialistische vragen te beantwoorden. Dat laten we liever aan jullie eigen specialisten over. Wel zorgen we ervoor dat de vraag goed in kaart wordt gebracht, we vragen de contactgegevens en zorgen ervoor dat de lead wordt doorgestuurd naar de juiste persoon. De klant hoeft nu niet meer verder te zoeken bij de concurrent en is ook nog eens erg onder de indruk van jullie goede bereikbaarheid op bijvoorbeeld een zondagavond. Verwar ons trouwens niet met een chatbot. Jouw klanten worden altijd te woord gestaan door echte mensen.

Voordelen beantwoordservice

Vind je het belangrijk dat jouw bedrijf goed bereikbaar is? Het antwoord is waarschijnlijk “Ja”. Bereikbaar zijn is belangrijk. Anders loop je klanten mis. Maar wist je dat 70% van de mensen liever chat dan belt? En heb je al eens gekeken wanneer de meeste mensen op je website zitten? Waarschijnlijk vindt 70% van de traffic op jouw website juist buiten kantooruren plaats. Je zou dus veel meer uit je zoekverkeer kunnen halen door op deze tijden ook bereikbaar te zijn. Met de beantwoordservice van Chatleads wordt jouw klant altijd binnen 30 seconden te woord gestaan. Niet alleen tijdens kantooruren, maar iedere dag van 08:00 tot 22:00. Ook in het weekend en op feestdagen.

Werkwijze

Zoals eerder gezegd kan je ons zien als een online receptie. We gaan niet proberen om specialistische vragen te beantwoorden. Dat laten we liever aan jullie eigen specialisten over. Wel zorgen we ervoor dat de vraag goed in kaart wordt gebracht, we vragen de contactgegevens en zorgen ervoor dat de lead wordt doorgestuurd naar de juiste persoon. Verwar ons trouwens niet met een chatbot. Jouw klanten worden altijd te woord gestaan door echte mensen.

Voordelen beantwoordservice

Vind je het belangrijk dat jouw bedrijf goed bereikbaar is? Het antwoord is waarschijnlijk “Ja”. Bereikbaar zijn is belangrijk. Anders loop je klanten mis. Maar wist je dat 70% van de mensen liever chat dan belt? En heb je al eens gekeken wanneer de meeste mensen op je website zitten? Waarschijnlijk vindt 70% van de traffic op jouw website juist buiten kantooruren plaats. Je zou dus veel meer uit je zoekverkeer kunnen halen door op deze tijden ook bereikbaar te zijn. Niet alleen tijdens kantooruren, maar iedere dag van 08:00 tot 22:00. Ook in het weekend en op feestdagen.