fbpx

Klantenservice 2.0

Je hebt vast wel eens te maken gehad met een klantenservice en kent vast dezelfde ergernissen als iedereen; lange wachtrijen, van het kastje naar de muur gestuurd worden, geen follow up terwijl dit wel beloofd is of een medewerker die merkbaar onder tijdsdruk staat. Dit wil je toch niet voor jouw bedrijf? Bij klantenservice 2.0 staat jouw klant centraal!

Past deze service bij jou?

Klantenservice 2.0 is geschikt voor websites met minimaal 10.000 bezoekers per maand. Wij zijn vooral goed in Webshops die te maken hebben met fashion, electronica of accessoires, autoverhuur en vrije tijd/toerisme.

Werkwijze

Om een goed beeld te krijgen van jullie interne processen komt er een processpecialist bij jullie meekijken. De klantvragen worden in kaart gebracht en voor ieder scenario schrijven wij flowcharts uit. Deze flowcharts vormen de basis voor het opleiden van jouw klantenservice 2.0 team. Vanaf de start houden we alles bij wat je wilt weten om het succes van jouw verbeterde klantenservice te kunnen meten. Denk aan klanttevredenheid, responstijden, goede en slechte reviews, conversie en retouren. Deze data zie je ieder moment realtime terug in jullie eigen online dashboard. Dat klinkt allemaal vast heel duur, maar dat is het niet. Je maakt al gebruik van klantenservice 2.0 voor minder dan €1 per bestelling.

Voordelen Klantenservice 2.0

Bij onze klantenservice werken we met drie beloftes. De drie beloftes zijn: Geen wachtrijen, altijd binnen 30 seconden antwoord en altijd binnen 24 uur een oplossing voor jouw probleem. Merk je dat jullie geregeld een slechte review krijgen op sites als trustpilot of Google reviews? Dat is met klantenservice 2.0 verleden tijd. Met klantenservice 2.0 heb je een dedicated team van vaste medewerkers die extreem goed getraind zijn in het blij maken van jouw klanten. Ze kennen de meestgebruikte e-commerce systemen en worden, net als je eigen nieuwe medewerkers, wegwijs gemaakt met jullie producten en interne processen.

Werkwijze

Om een goed beeld te krijgen van jullie interne processen komt er een processpecialist bij jullie meekijken. De klantvragen worden in kaart gebracht en voor ieder scenario schrijven wij flowcharts uit. Deze flowcharts vormen de basis voor het opleiden van jouw klantenservice 2.0 team. Vanaf de start houden we alles bij wat je wilt weten om het succes van jouw verbeterde klantenservice te kunnen meten. Deze data wordt opgeslagen in onze online dashboard.

Voordelen Klantenservice 2.0

Bij onze klantenservice werken we met drie beloftes. De drie beloftes zijn: Geen wachtrijen, altijd binnen 30 seconden antwoord en altijd binnen 24 uur een oplossing voor jouw probleem.  Met klantenservice 2.0 heb je een dedicated team van vaste medewerkers die extreem goed getraind zijn in het oplossen van de problemen van jouw klant. Ze kennen de meestgebruikte e-commerce systemen en worden, net als je eigen nieuwe medewerkers, wegwijs gemaakt met jullie producten en interne processen.