fbpx

Beantwoordservice

 

Wat zijn de voordelen van de beantwoordservice? (korte intro)

Vind je het belangrijk dat jouw bedrijf goed bereikbaar is? Het antwoord is waarschijnlijk “Ja”. Bereikbaar zijn is belangrijk. Anders loop je klanten mis. Maar wist je dat 70% van de mensen liever chat dan belt? En heb je al eens gekeken wanneer de meeste mensen op je website zitten? Waarschijnlijk vindt 70% van de traffic op jouw website juist buiten kantooruren plaats. Je zou dus veel meer uit je zoekverkeer kunnen halen door op deze tijden ook bereikbaar te zijn. Met de beantwoordservice van Chatleads wordt jouw klant altijd binnen 30 seconden te woord gestaan. Niet alleen tijdens kantooruren, maar iedere dag van 08:00 tot 22:00. Ook in het weekend en op feestdagen.

Hoe gaat de beantwoordservice precies in zijn werk bij de start van de campagne? En wie volgt uiteindelijk de vragen op?

Je kunt ons zien als een online receptie.  We gaan niet proberen om hele specialistische vragen te beantwoorden. Dat laten we liever aan jullie eigen specialisten over. Wel zorgen we ervoor dat de vraag goed in kaart wordt gebracht, we vragen de contactgegevens en zorgen ervoor dat de lead wordt doorgestuurd naar de juiste persoon. De klant hoeft nu niet meer verder te zoeken bij de concurrent en is ook nog eens erg onder de indruk van jullie goede bereikbaarheid op bijvoorbeeld een zondagavond. Verwar ons trouwens niet met een chatbot. Jouw klanten worden altijd te woord gestaan door echte mensen.

 

Voor wie is de beantwoordservice precies bedoeld?

Adverteer je via google of social media om aanvragen te genereren met je website en zou je je conversie willen verhogen? Of lukt het je niet om altijd bereikbaar te zijn? Dan is Chatleads de juiste oplossing voor jouw website. Klanten die nu vooral gebruik maken van onze beantwoordservice hebben websites met 2000 tot 10.000 bezoekers.

 

Klantenservice 2.0

 

Wat zijn de voordelen van klantenservice 2.0? (korte intro)

Je hebt vast wel eens te maken gehad met een klantenservice en kent vast dezelfde ergernissen als iedereen; lange wachtrijen, van het kastje naar de muur gestuurd worden, geen follow up terwijl dit wel beloofd is of een medewerker die merkbaar onder tijdsdruk staat. Dit wil je toch niet voor jouw bedrijf?

Bij klantenservice staat de klant centraal. Al onze processen zijn zo ingericht dat we altijd onze drie beloftes kunnen waarmaken. De drie beloftes zijn: Geen wachtrijen, altijd binnen 30 seconden antwoord en altijd binnen 24 uur een oplossing voor jouw probleem. Merk je dat jullie geregeld een slechte review krijgen op sites als trustpilot of Google reviews? Dat is met klantenservice 2.0 verleden tijd.

Met klantenservice 2.0 heb je een dedicated team van vaste medewerkers die extreem goed getraind zijn in het blij maken van jouw klanten. Ze kennen de meestgebruikte e-commerce systemen en worden, net als je eigen nieuwe medewerkers, wegwijs gemaakt met jullie producten en interne processen.

Hoe gaat klantenservice 2.0 precies in zijn werk? En hoe ziet het inwerkprogramma eruit? (zorg er hiervoor dat alle vragen die je klanten hebben op het moment dat ze met jou in zee gaan uitgelegd worden)

Om een goed beeld te krijgen van jullie interne processen komt er een processpecialist bij jullie meekijken. De klantvragen worden in kaart gebracht en voor ieder scenario schrijven wij flowcharts uit. Deze flowcharts vormen de basis voor het opleiden van jouw klantenservice 2.0 team. Vanaf de start houden we alles bij wat je wilt weten om het succes van jouw verbeterde klanternservice te kunnen meten. Denk aan klanttevredenheid, responstijden, goede en slechte reviews, conversie en retouren. Deze data zie je ieder moment realtime terug in jullie eigen online dashboard.

Dat klinkt allemaal vast heel duur, maar dat is het niet. Je maakt al gebruik van klantenservice 2.0 voor €49 per dag. Dit is voor de meeste webshops minder dan €1 per bestelling.

 

Denk aan: Hoe kan het dat ik een heel team aan klantenservice heb voor €49,- per dag? Hoe weet ik zeker dat alle vragen die mijn klanten hebben getackled worden? 

 

Voor wie is klantenservice 2.0 precies bedoeld?

Klantenservice 2.0 is geschikt voor websites met minimaal 10.000 bezoekers per maand. Wij zijn vooral goed in Webshops die te maken hebben met fashion, electronica of accessoires, autoverhuur en vrije tijd/toerisme.